category cover image

تور نوروز گرجستان 1403

airplane icon

ایرلاین
duration icon

مدت زمان

پکیج تور های نوروز گرجستان 1403

مدت اقامت: 3 شب و 4 روز
تاریخ رفت: ویژه فروردین
شهر های تور: تفلیس
ایرلاین: زاگرس ایر زاگرس ایر
شروع قیمت از 16,800,000 تومان مشاهده جزییات
مدت اقامت: 3 شب و 4 روز
تاریخ رفت: ویژه نوروز
شهر های تور: باتومی
ایرلاین: وارش وارش
شروع قیمت از 20,960,000 تومان مشاهده جزییات
مدت اقامت: 4 شب و 5 روز
تاریخ رفت: ویژه 13 فروردین
شهر های تور: تفلیس
ایرلاین: وارش وارش
شروع قیمت از 12,680,000 تومان مشاهده جزییات
مدت اقامت: 6 شب و 7 روز
تاریخ رفت: ویژه نوروز
شهر های تور: تفلیس+ایروان
ایرلاین: وارش وارش
شروع قیمت از 26,790,000 تومان مشاهده جزییات

تور گرجستان نوروز 1403

گرجستان یکی از کشورهای اوراسیایی است که در سال های اخیر به یکی از مقاصد توریستی بسیار مهم تبدیل شده است و از آنجاییکه برای سفر به این کشور زیبا نیازی به دریافت ویزا قبل از سفر نیست؛ ایرانی های بسیاری این مقصد را برای سفر خود برای گذراندن تعطیلات نوروزی یا تابستانی انتخاب می کنند و به شهرهای زیبایی مانند تفلیس و باتومی سفر می کنند. تور گرجستان نوروز 1403 هم فرصت بسیار خوبی است تا بتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه یک سفر نوروزی و جذاب خارجی داشته باشید. این کشور با داشتن طبیعت بسیار زیبا و جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی که دارد می تواند گزینه عالی برای خوشگذرانی در عید نوروز امسال شما باشد و فصل بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به گرجستان می باشد، چرا که در این زمان از سردی هوا کاسته شده و به راحتی می توانید به دیدن تمام جاذبه های توریستی شهرهای بزرگ این کشور بروید.

 

تور گرجستان نوروز

 

اگر مسافر تورهای نوروزی گرجستان 1403 امسال ما هستید باید بدانید که یکی از تفریحات بسیار محبوب در گرجستان، خرید در مراکز خرید مدرن آن است. در بهار به دلیل تخفیف های زیادی که اجناس شامل آن ها می شود، می توانید خریدی ارزان و در عین حال با کیفیت داشته باشید. همچنین تورهای بهاره گرجستان معمولا در پکیج های 4 و 8 روزه برگزار می شوند و در زمان ورود به خاک این کشور ویزای فرودگاهی برای شما مسافران صادر می شود. ولی باید توجه داشته باشید برای این که اجازه ورود به گرجستان را دریافت نمایید باید بلیط رفت و برگشت خود را خریداری نمایید در صورتی که تنها بلیط رفت داشته باشید، امکان دارد ویزای فرودگاهی برای شما صادر نشود، برای رزرو تور گرجستان نوروز 1403 می توانید از همین حالا اقدام کنید و با قیمت های بسیار ارزان بخرید چرا که در نزدیکی عید قیمت ها چندین برابر می شود. لازم به ذکر است در اسفند ماه نرخ ها به دلیل افزایش تقاضا و همچنین قیمت دلار، افزایش پیدا می کند و در برخی موارد به دو برابر قیمت معمولی می رسد. اگر بودجه کمی دارید بهتر است تورهای تفلیس یا باتومی را جداگانه رزرو کنید و در صورتی که هزینه های سفر برای شما مهم نیستند، تورهای ترکیبی گرجستان ویژه عید 402 بهترین گزینه می باشد. چرا که می توانید علاوه بر تفلیس، شهر زیبای باتومی را نیز از نزدیک ببینید و به گردش و تفریح در این شهر بپردازید. 

 

تورهای گرجستان نوروز

 

قیمت تور گرجستان نوروز 1403

تور گرجستان یکی از محبوب ترین تورهای خارجی در بین تورهای نوروزی برای ایرانیان محسوب می کند، این تور به صورت هوایی برای شهرهای تفلیس و باتومی که شهرهای توریستی و پرگردشگر این کشور است، برگزار می شود که هر کدام از آنها علاقه مندان خاص خودشان را دارند. اگر هزینه ها برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم در فصل بهار راهی تور گرجستان نوروز 1403 شوید، زیرا این فصل گرجستان بیشترین تعداد گردشگران را به خود اختصاص میدهد و همچینین پیشنهاد گلبرگ سیر به شما عزیزان این است با توجه به موضوع عرضه و تقاضای بالا در این فصل جهت خرید تور خود زودتر اقدام کنید.

 

 

قیمت تور گرجستان نوروز

 

مثلا اوایل اسفندماه بهترین زمان خرید این تورهاست چون قیمت تورها پایین تر است و تازه هر چه به فروردین ماه نزدیک می شوید قیمت تورها هم به نسبت بالاتر می رود و به همین دلیل تصمیم تان را زودتر بگیرید تا متحمل هزینه های بالا نشوید. ضمنا اگر هزینه ها و قیمت تور گرجستان برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم تورهای ارزان نوروزی ما را در بالای همین صفحه ملاحظه نمایید و در ادامه لازم به ذکر است که قیمت تور گرجستان به عوامل گوناگونی همچون: رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد و در آخر در خصوص خرید تورهای بهار گرجستان سعی کنید هوشمندانه رفتار کنید و بدانید که بیشترین هزینه‌ های سفر مربوط به کدامیک از این بخش ها می باشد، به سادگی با مدیریت آن‌ ها می ‌توانید تور گرجستان نوروزی ارزان قیمتی را انتخاب و سفری ارزانی را تجربه کنید.

 

نرخ تور گرجستان نوروز

 

آفر تور گرجستان نوروز 1403

 

اگر به دنبال یک مقصد ارزان و جذاب در حوزه دریای مدیترانه هستید، آفر تور گرجستان نوروز 1403 بهترین گزینه برای شماست و سعی کنید نوروز امسال این تورها را از دست ندهید! بی شک گرجستان به عنوان یکی از کشورهای تاریخی و زیبای اروپایی مقصد بسیار خوبی برای همه افراد خانوادها می باشد؛ بدین منظور آژانس مسافرتی گلبرگ سیر سعی می کنند آفرهای عالی و معقولی به مسافرانشان ارائه کنند تا با قیمت های عالی در کنار کیفیت خئوب سفر کنند. بازدید از شهرهای تفلیس و باتومی در کنار غذاهای خوشمزه گرجی و همچنین این همه اماکن تاریخی و گردشگری بهانه خوبی برای خرید تور ارزان گرجستان در این ایام است و نیز تور گرجستان نوروز ارزان از محبوب ترین و پر متقاضی ترین تورها میان گردشگران ایرانی در این بازه زمانی می باشد.
اطلاع داشته باشید که در مجموعه مسافرتی گلبرگ سیر، بلیط آفری در مسیر شهرهای توریستی گرجستان مثل تفلیس و باتومی، روزانه از طریق کانال تلگرام به شما مسافران اطلاع رسانی می شود و شما مسافران گرامی می توانید با عضویت در کانال تلگرام ما از نرخ های آفری مسیرهای مختلف بویژه گرجستان آگاه شوید، همچنین می توانید با عضویت در کانال اینستاگرام گلبرگ سیر نیز از آفرها و تخفیفات ویژه نوروزی گرجستان نیز باخبر شوید.

 

سفر با تور گرجستان

 

خدمات تور نوروز گرجستان گلبرگ سیر

  1. پرواز رفت و برگشت
  2. اقامت در هتل
  3. راهنمای تور
  4. بیمه مسافرتی
  5. ترانسفر فرودگاهی
  6. گشت شهری
  7. ویزا توریستی 

 

بهترین زمان خرید تور گرجستان نوروز

 

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنیم که با توجه به اینکه هر چه به نوروز نزدیک تر می شویم، هزینه تور گرجستان نوروز 1403 افزایش می یابد، پیشنهاد ما در خصوص بهترین زمان خرید تور نوروزی گرجستان اواخر دی ماه تا اوایل بهمن ماه 1403 است. زیرا علاوه بر بیشتر بودن گزینه های شما برای خرید بلیط و هتل، قیمت این دو نیز پایین تر خواهد بود لذا شما از تور ارزان تری برای سفر نوروزیتان بهره مند می شوید. ضمنا با توجه به اینکه پروازها و هتل‌ های شهرهای گرجستان را به صورت جداگانه نمی ‌توانید خریداری کنید، بهتر است تورهای نوروز گرجستان را 2 ماه زودتر از زمان سفرتان مثلا در اواخر بهمن ماه خریداری کنید. در آخر توجه داشته باشید که در زمان خرید تورهای گرجستان نوروز 1403، حتما ترانسفر خود را نیز رزرو نمایید.

آب و هوای گرجستان نوروز ۱۴۰۳

نوروز، آغاز فصل بهار و فرصتی برای سفر به نقاط مختلف دنیا است. گرجستان یکی از کشورهایی است که در نوروز آب و هوای معتدل و دلپذیری دارد. در این فصل، دمای هوا در گرجستان بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد است و بارش باران نیز به نسبت کم است. این شرایط آب و هوایی، گرجستان را به مقصدی عالی برای سفرهای نوروزی تبدیل می‌کند. در نوروز، می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی گرجستان، مانند کوه‌های پوشیده از برف، جنگل‌های سرسبز و دریاچه‌های آبی لذت ببرید. همچنین، می‌توانید از شهرهای تاریخی و فرهنگی گرجستان، مانند تفلیس، باتومی و کوتایسی دیدن کنید. اگر به دنبال یک سفر نوروزی جذاب و خاطره‌انگیز هستید، تور گرجستان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

بهترین هتل های گرجستان در نوروز ۱۴۰۳

هتل رادیسون بلو تفلیس و هتل مریوت تفلیس، دو هتل لوکس و مجلل در قلب شهر تفلیس، پایتخت گرجستان هستند که با امکانات و خدمات فوق العاده خود، تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به این کشور زیبا را برای شما رقم خواهند زد. هتل رادیسون بلو تفلیس در نزدیکی میدان آزادی و پل صلح واقع شده است و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. این هتل دارای اتاق‌های لوکس و مجهز، استخر روباز، سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی است. همچنین رستوران‌های این هتل غذاهای متنوعی از سراسر جهان را سرو می‌کنند.

هتل مریوت تفلیس نیز در کنار رودخانه کورا قرار دارد و مناظری زیبا از شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل دارای اتاق‌های دنج و دلنشین، استخر سرپوشیده، اسپا و مرکز تناسب اندام است. همچنین رستوران‌های این هتل غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را ارائه می‌دهند.

سوالات متداول

 بهترین زمان برای سفر به گرجستان، فصل بهار و پاییز است. در این زمان‌ها، آب و هوای گرجستان معتدل و مطبوع است و خبری از گرمای شدید تابستان یا سرمای زمستان نیست


 هزینه تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳ به عوامل مختلفی از جمله نوع پرواز، هتل، مدت زمان سفر و خدمات آژانس مسافرتی بستگی دارد. به طور کلی، هزینه تور گرجستان در نوروز نسبت به سایر فصل‌های سال کمی بیشتر است


 گرجستان کشوری زیبا و دیدنی با جاذبه‌های گردشگری متنوع است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری گرجستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 شهر تفلیس، پایتخت گرجستان

 شهر باتومی، دومین شهر بزرگ گرجستان

 صومعه گرگتی، یکی از قدیمی ‌ترین صومعه‌های گرجستان

 کوه‌های قفقاز، رشته ‌کوه‌های بلندی که از گرجستان تا روسیه امتداد دارند

 سواحل دریای سیاه، که در شهرهای باتومی و کوتائیسی قرار دارند.


نظرات


امتیاز 4.6 از 5 | از بین 49 امتیاز دهنده به تور نوروز گرجستان 1403