category cover image

تور سریلانکا نوروز 1403

airplane icon

ایرلاین
duration icon

مدت زمان

پکیج تور های سریلانکا نوروز 1403

مدت اقامت: 7 شب و 8 روز
تاریخ رفت: 2 فرودین
شهر های تور: کلمبو ، کندی ، بنتوتا
ایرلاین: فلای دبی فلای دبی
شروع قیمت از 36,900,000 تومان + 430 دلار مشاهده جزییات
مدت اقامت: 8 شب و 9 روز
تاریخ رفت: 27 اسفند
شهر های تور: کلمبو ، کندی ، بنتوتا
ایرلاین: فلای دبی فلای دبی
شروع قیمت از 36,000,000 تومان + 470 دلار مشاهده جزییات
مدت اقامت: 9 شب و 10 روز
تاریخ رفت: 28 اسفند
شهر های تور:
ایرلاین: فلای دبی فلای دبی
شروع قیمت از 49,000,000 تومان + 1,280 دلار مشاهده جزییات

تور سریلانکا نوروز 1403

 

سریلانکا، کشور کوچکی است که در جنوب هندوستان جای گرفته است. در سال های اخیر تورهای سریلانکا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و طبیعتی فوق ‌العاده و بکرش در میان گردشگران به محبوبیت ویژه ای رسیده است. این سرزمین کهن دارای تنوع نژادی و دینی بسیار متنوع و جذابی است و همین موضوع باعث شده تا به کشوری چند فرهنگی تبدیل شود. خوب اگز مسافر تور سریلانکا نوروز 142 ما باشید، طبیعتا اولین چیزی که در بدو ورود به سریلانکا توجه شما را به خود جلب کند، دیدن مردم شاد و پرانرژی این کشور کوچک است. مردمان این سرزمین به ‌قدری میهمان ‌نواز و مهربان هستند که لحظه‌ ای لبخند از روی لب هایشان جدا نمی ‌شود. تور نوروزی سریلانکا با تمام زیبایی ‌هایش، مجموعه ‌ای کامل و بسیار هیجان انگیز است از هر آنچه که شما از سفر انتظار دارید را می توانید در تور سریلانکا بهار 1403 را به خود عیدی بدهید.

 

تور سریلانکا

 

در ضمن کلمبو پایتخت سریلانکا است و به عنوان بزرگ ‌ترین شهر این کشور نیز شناخته می ‌شود و بیشتر پکیج های مسافرتی نوروزی برای این مقصد بسته می شوند. وجود دریایی با آب‌ های زلال، معابدی قدیمی با معماری‌ های عجیب و باشگاه گلفی زیبا با قدمتی 130 ساله از جاذبه‌ های گردشگری در تور بهار سریلانکا و شهر کلمبو بشمار می روند. کلمبو شهری است که برج ‌های‌ بلند و مدرنی مانند ساختمان ‌های تجارت جهانی را در کنار معابد و کلیساهای قدیمی در خود جای داده است و همین تقابل مدرنیته و سنتی بودن کلمبو را به شهری جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. 
پکیج تورهای سریلانکا ویژه نوروز 1403 بازدید از پرطرفدارترین شهرهای توریستی از جمله کلمبو، کندی و بنتوتا را شامل می ‌شود. ما در آژانس گلبرگ سیر پکیج ‌های متنوعی را در این زمینه برنامه ریزی کرده و سعی کرده ‌ایم با برگزاری تورهای 6، 7 و 8 شب اقامت در تمام شهرهای توریستی سریلانکا را در برنامه تور خود قرار دهیم. ضمنا پکیج‌ های تور سریلانکا عید ما گشت ‌های شهری را نیز شامل می شود و مسافران می ‌توانند از تمامی جاذبه ‌های گردشگری این کشور بازدید کنند و نهایت لذت را ببرند. از دیگر خدمات تورهای سریلانکا بهاره گلبرگ سیر می توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ترانسفر زمینی بین شهری و ویزای سریلانکا و... اشاره نمود.

 

قیمت تور سریلانکا

 

قیمت تور سریلانکا نوروز 1403

 

تورهای سریلانکا ویژه تعطیلات عید نوروز به صورت 7 شب و 8 روز و در مقاصد کندی، بنتوتا و کلمبو برگزار می ‌شود. شما مسافران عزیز می ‌توانید با توجه سلیقه خود یکی از پکیج‌ های ترکیبی ما را برای سفر بهاری به سریلانکا انتخاب کنید. نرخ تور عید سریلانکا به توجه به نوع پکیج، روزهای اقامت و مهمتر از همه فصل سفر تعیین می ‌شود. هزینه 5 شب اقامت در هتل ‌های بنتوتا از 500 دلار و هزینه اقامت 7 شب در هتل‌ های بنتوتا و کلمبو از 830 دلار شروع می ‌شود. در ضمن قیمت بلیط هواپیما نیز از 19 میلیون تومان شروع می‌ شود که این قیمت کاملا تقریبی است و اینکه این قیمت ‌ها با توجه به زمان سفر و شب‌های اقامت تغییر پیدا می‌ کند و ما در آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر بهترین پکیج ‌ها را با مناسب ‌ترین قیمت برنامه‌ ریزی کرده و به شما ارائه کرده ایم.

 

قیمت نوروز سریلانکا


در نهایت اصلا نگرانی از بابت قیمت تور سریلانکا عید 1403 نداشته باشید، چرا که ما در گلبرگ سیر به عنوان کارگزار تور سریلانکا با برگزاری بهترین پکیج های تور مسافرتی سریلانکا شهرهای کلمبو، کندی و بنتوتا سعی داریم تا سفر عالی و خاطره انگیزی را برایتان در عید نوروز 1403 رقم بزنیم.


بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز 1403

 

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنیم که با توجه به اینکه هر چه به نوروز نزدیک تر می شویم، هزینه تور سریلانکا نوروز 1403 افزایش می یابد، معمولا گران ترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز 1403 از 28 اسفند تا 4 فروردین ماه میباشد و به همین دلیل پیشنهاد میکنیم تور سریلانکا نوروز 1403 خود را از 10 فروردین ماه به بعد خریداری کنید. پیشنهاد ما در خصوص بهترین زمان خرید تور نوروزی سریلانکا اواخر بهمن ماه 1403 تا اوایل اسفند ماه 1403 است. زیرا علاوه بر بیشتر بودن گزینه های شما برای خرید بلیط و هتل، قیمت این دو نیز پایین تر خواهد بود لذا شما از تور ارزان تری برای سفر نوروزیتان بهره مند می شوید. ضمنا با توجه به اینکه پروازها و هتل‌ های سریلانکا را به صورت جداگانه نمی ‌توانید خریداری کنید و در قالب پکیج های مسافرتی ارائه می شوند، بهتر است تورهای نوروز سریلانکا را 2 ماه زودتر از زمان سفرتان مثلا در اواخر بهمن ماه خریداری کنید. در آخر توجه داشته باشید که در زمان خرید تورهای سریلانکا نوروز 1403، حتما ترانسفر خود را نیز رزرو نمایید.

بهترین زمان خرید تور سریلانکا نوروز 1402

سایر تورها

نظرات


امتیاز 4.6 از 5 | از بین 29 امتیاز دهنده به تور سریلانکا نوروز 1403