category cover image

تور آنتالیا نوروز 1403

airplane icon

ایرلاین
duration icon

مدت زمان

پکیج تور های آنتالیا نوروز 1403

مدت اقامت: 6 شب و 7 روز
تاریخ رفت: 1 فروردین
شهر های تور: آنتالیا
ایرلاین: پگاسوس پگاسوس
شروع قیمت از 41,900,000 تومان مشاهده جزییات
مدت اقامت: 6 شب و 7 روز
تاریخ رفت: 3 فروردین
شهر های تور: آنتالیا
ایرلاین: ایرتور ایرتور
شروع قیمت از 21,720,000 تومان مشاهده جزییات
مدت اقامت: 6 شب و 7 روز
تاریخ رفت: 10فروردین
شهر های تور: آنتالیا
ایرلاین: قشم ایر قشم ایر
شروع قیمت از 23,200,000 تومان مشاهده جزییات

تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403 یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات بهاری در ترکیه است، به دلیل وجود هتل ‌های لوکس و یوآل، سواحل خیره ‌کننده و بکر و مجموعه شگفت ‌انگیز جاذبه‌ های تاریخی و کلی تفریحات هیجان انگیز و جذاب، تعجب ‌آور نیست که این شهر جذاب به مقصدی ایده‌آل و محبوب برای گذراندن این ایام تعطیلات در سال نو ما ایرانیان تبدیل شود. آژانس مسافرتی گلبرگ سیر با ارائه تورهای آنتالیا نوروز و همچنین سایر فصول سال شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به آنتالیا تجربه نمایید. در بالای همین صفحه قیمت های مختلفی از تور آنتالیا هوایی و زمینی ویژه تعطیلات نوروزی را به شما گردشگران عزیز ارائه کرده ایم که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو یا خرید تور ارزان آنتالیا نوروز 1403 داشته باشید. 

تور آنتالیا نوروز

 

لازم به ذکر است که قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور هوایی آنتالیا عید 1403 هستید میتوانید با متخصصین تور آنتالیا در آژانس گلبرگ سیر در ارتباط باشید تا بتوانید اطلاعات کامل و مفیدی را کسب کنید و سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا و ساحلی در بهار امسال تجربه نمایید. شما همچنین می توانید برای سفر زمینی از تور زمینی آنتالیا نوروز 1403 را رزرو کنید و سفری ارزان و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

 

قیمت تور آنتالیا نوروز 1403

قیمت تور آنتالیا در ایام تعطیلات نوروز همواره نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت ‌های چشمگیری دارد. این تفاوت قیمت حاصل از آن است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی (ترکیش، اطلس گلوبال و…)، نرخ هتل ‌های آنتالیا در این موقع از سال تغییرات زیادی می‌ کنند. البته عوامل مهم دیگری همچون تعداد روزهای تور مورد نظر و خدماتی که درخواست می‌ دهید، همگی نرخ تورهای مسافرتی آنتالیا نوروز را دستخوش تغییراتی خواهد کرد. همانطور که اطلاع دارید در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی ایرانیان بسیار بالاست به همین دلیل در این برهه از سال شاهد افزایش قیمت تور نوروزی آنتالیا خواهید بود. اما این موضوع نباید باعث استرس شما و انصراف از خرید و بررسی قیمت تور آنتالیا ویژه بهار 1403 شود. ما با ارائه بهترین قیمت تور نوروزی آنتالیا در ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

 

تورهای نوروز آنتالیا

 

همچنین با توجه به افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در هتل‌ های آنتالیا، اختلاف قیمت تور نوروزی آنتالیا با تور آنتالیا در دیگر ایام سال، در مواردی به دو برابر هم می رسد! البته این نکته را در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت تنها مختص تورهای آنتالیا عید نیست و هزینه خورد و خوراک و خرید سوغات نیز در این بازه زمانی افزایش می یابد. با توجه به نوع هتل، بازه زمانی سفر، کیفیت پرواز و... قیمت تور آنتالیا  ویژه بهار می‌ تواند متغیر باشد، اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از آخرین قیمت ‌ها می ‌توانید به سایت گلبرگ سیر مراجعه کنید و در قسمت تور مبدا، مقصد و بازه زمانی سفر خود را مشخص کرده و از آخرین قیمت تور آنتالیا باخبر شوید.

 

نرخ تور آنتالیا نوروز

 

بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 1403

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در شهر زیبای آنتالیا ترکیه برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی ایده‌آل‌ ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل ‌ها، امکانات و برنامه‌ های جذاب در آنتالیا به شمار می ‌رود. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تور آنتالیا بهار برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران ‌تر از سایر بازه زمانی ها در سال ارائه می ‌شود. اما بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در استانبول برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است. اما پیشنهاد ما برای کنترل هزینه ‌ها این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید. 

 

سفر با تور آنتالیا نوروز

 

همچنین اگر ترجیح می‌دهید 27 اسفند تا 4 فروردین در آنتالیا اقامت داشته باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور آنتالیا نوروز شماست. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور آنتالیا نوروز 1403 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی گلبرگ سیر خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه‌های تور آنتالیا کمی کاسته می‌شود و می‌‌توانید با قیمت مناسب ‌تر و قابل قبول ‌تری تور مورد نظرتان را خریداری نمایید.

سایر تورها

نظرات


امتیاز 4.7 از 5 | از بین 23 امتیاز دهنده به تور آنتالیا نوروز 1403