category cover image

تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

airplane icon

ایرلاین
duration icon

مدت زمان

پکیج تور های آفریقای جنوبی نوروز 1403

تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

آفریقای جنوبی کشوری است با دنیای متفاوت که سرشار از جاذبه ‌های طبیعی هیجان ‌انگیز و تفریحات جذاب و بی نظیری می ‌باشد. این کشور زیبا با حیات‌ وحش حیرت انگیزش مقصدی مناسب برای علاقه‌ مندان به طبیعت و ماجراجویی محسوب می شود. مشاهده و لمس زندگی حیوانات مختلف از نزدیک، بازدید از بزرگترین معادن طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود جای داده، تنها بخشی از جاذبه های منحصر به فرد این کشور است که در تور آفریقای جنوبی نوروز 1403 می توانید تجربه کنید. آفریقای جنوبی دارای شهرهای توریستی دیدنی زیادی می ‌باشد اما 3 شهر کیپ ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان‌ سیتی از مقاصد توریستی محبوب در آفریقا بشمار می روند که هرساله گردشگران زیادی برای تعطیلات سال نو این سه شهر را برای گذراندن ایام عید خود انتخاب می ‌کنند.

 

تور آفریقای جنوبی نوروز

 

تعطیلات نوروزی هنگامی می تواند به عنوان بهترین زمان برای استراحت انتخاب بشود که بتوانید از این بازه زمانی را با یک برنامه ریزی مناسب، به درستی استفاده کنید و نیز خود بهترین برنامه ریزی می تواند برای ایام عید نوروز شما مسافران باشد. سفر به یک مقصد خاص و پرگردشگر می تواند خاطرات بیادماندنی را برای شما به ارمغان آورد. اگر شما هم عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید می ‌توانید با تور نوروز آفریقای جنوبی 1403 آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر به این کشور استثنایی سفر کنید و یکی از خاطره‌ انگیزترین تعطیلات خود را تجربه کنید.

همان طور که می دانید کشور آفریقای جنوبی در یکی از زیباترین قاره های جهان قرار دارد و مسافت بسیار زیادی تا کشورمان ایران دارد؛ به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به مقاصد دیگر خارجی نزدیک دارد و معمولا قیمت بلیط هواپیما این کشور به صورت جداگانه حساب می شود و از این رو نمی توانیم قیمت را به طور دقیق حساب نمود. این قیمت با توجه به عوامل گوناگون از جمله ایرلاین و هتل محل اقامت شما، متفاوت است. ولی این موضوع را با قدرت می گوییم که قیمت امروز بدون شک ارزان تر خواهد بود، این به دلیل نوسانات قیمت ارز و همچنین بازار نابسمان هر روز که می گذرد ممکن است قیمت بلیط هواپیما گران شود و با بالا رفتن قیمت دلار هم که می دانید هزینه های سفرهای خارجی چندین برابر می شود. همچنین اگر خرید را به نزدیکی عید نوروز موکول کنید به دلیل شلوغی و تقاضای بالا، هزینه های تور بهاره آفریقا جنوبی بالاتر می رود چرا که قیمت پروازها و هتل ها در آن زمان بیشتر است.

 

تورهای نوروزی آفریقای جنوبی

 

قیمت تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی خارجی چون قطر ایرویز، ترانسفرهای فرودگاهی و بین شهری، اقامت در هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، راهنمای تور در کنار فصلی که قصد سفر به آفریقا را دارید تماما بر روی هزینه تور آفریقا شما مسافران عزیز تاثیر گذار هستند. 4 ایرلاین مطرح دنیا همچون امارات (Emirates) با یک توقف در دبی، شرکت هواپیمایی ترکیش (Turkish) با یک توقف کوتاه در استانبول، خط هوایی قطر (Qatar) همراه یک توقف در دوحه و شرکت هواپیمایی الاتحاد (Etihad) پروازهای تورهای آفریقای جنوبی را به صورت غیرمستقیم و از شهرهای مختلف ایران نظیر: تهران، مشهد، شیراز و… به این کشور ترتیب می‌ دهند. از آنجاییکه پروازها غیرمستقیم می باشد لذا قیمت تور آفریقای جنوبی عید 1403 را نیز افزایش می یابد.

 

نرخ تور آفریقای جنوبی نوروز

 

از طرف دیگر باید مسافران دقت داشته باشند که در چه تاریخی می ‌خواهند به این مقصد بی ‌نظیر توریستی سفر کنند؛ چرا که اگر در پیک سفر اقدام به تهیه تور نمایید مطمئنا قیمت تور مسافرتی آفریقا به شدت بالا خواهد بود در حالی که در فصول کم‌ گردشگر قیمت‌ها به‌ صرفه‌ تر و مناسب ‌تر ارائه می‌ شوند. در آخر اصلا نگران قیمت تور آفریقای جنوبی بهار 1403 نباشید زیرا ما با ارائه تور لحظه آخری آفریقای جنوبی و تور ارزان قیمت آفریقای جنوبی در فصل بهار، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور آفریقای جنوبی انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور آفریقای جنوبی را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور آفریقای جنوبی لحظه آخری نوروز با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد آفریقای جنوبی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود. گلبرگ سیر مجری تخصصی و مستقیم تور آفریقای جنوبی است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان قیمت نوروز این مقصد به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

 

قیمت تور آفریقای جنوبی نوروز

 

بهترین زمان خرید تور آفریقای جنوبی نوروز 1403

بهترین زمان خرید تور آفریقای جنوبی نوروزی از 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان به آفریقای جنوبی است و اینکه در این بازه زمانی بلیط رفت و برگشت هواپیما را می ‌توانید به صورت سیستمی خریداری نمایید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت آفریقای جنوبی بپردازید. همچنین برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید. نکته مهم بعدی اینکه در مورد هتل محل اقامت در آفریقای جنوبی این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه‌ های اقامتی شما بیشتر خواهد بود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته شده باشد، هزینه پایین ‌تری برای اقامت می ‌‌پردازید. 

اما بهترین تاریخ شروع سفر نوروزی به آفریقای جنوبی 27 اسفند ماه تا 4 فروردین است که این زمان پرطرفدارترین تاریخ برای حضور شما در این کشور و اقامت در بهترین هتل های این کشور با بهترین امکانات و برنامه‌ های جذاب است. اگر این بازه زمانی را انتخاب کردید پیشنهاد ما این است که قبل از نیمه اسفند ماه نسبت به خرید تور نوروز آفریقای جنوبی خود اقدام نمایید. در نهایت لازم به ذکر است که تور نوروز 1403 آفریقای جنوبی در تاریخ‌ های 28 و 29 اسفند و همچنین 1 و 2 فروردین ماه کمی گران ‌تر از بقیه تاریخ‌ ها خواهد بود.

سایر تورها

نظرات


امتیاز 4.4 از 5 | از بین 29 امتیاز دهنده به تور آفریقای جنوبی نوروز 1403