category cover image

تور آفریقای جنوبی

airplane icon

ایرلاین
duration icon

مدت زمان

پکیج تور های آفریقای جنوبی

مدت اقامت: 9 شب و 10 روز
تاریخ رفت:
شهر های تور:
ایرلاین: امارات ایر امارات ایر
شروع قیمت از 45,000,000 تومان + 2,590 دلار مشاهده جزییات

ویدیو گردشگری آفریقای جنوبی

آفریقا بعد از آسیا و آمریکا، سومین قاره بزرگ دنیا است و بیش از 20 درصد خشکی های زمین در این قاره گسترده شده اند و گستره این قاره پهناور از دریای تا اقیانوس اطلس می باشد، اگر می خواهید کهن ترین قاره جهان را از نزدیک مشاهده نمایید، توصیه می کنیم تور مسافرتی آفریقا را رزرو کنید.

اطلاعات سفر

phone پیش شماره: 27+
duration زمان سفر: حدودا 11 ساعت
passport ویزا: دارد
currency واحد پول: راند
relegion مذهب: مسیحی
language زبان: آفریکانس، انگلیسی
distance فاصله از مرز: 112
emergency اورژانس: 112
police پلیس: 112
clock difference اختلاف ساعت: 1:30-

درباره تور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشوری است با دنیای متفاوت و بی نظیری که سرشار از جاذبه‌ های طبیعی، بکر و هیجان ‌انگیز و ساختمان ‌های عظیم و مدرن می‌ باشد. این کشور زیبا با حیات‌ وحش منحصر به فردش مقصدی مناسب برای علاقه‌ مندان به طبیعت و ماجراجویی بشمار می رود. مشاهده و لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک، بازدید از بزرگترین معادن طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود دارد تنها بخشی از تفریحاتی است که در تور آفریقای جنوبی می توانید تجربه کنید. آفریقای جنوبی دارای شهرهای توریستی بسیار زیبا و دیدنی متنوعی می ‌باشد اما سه شهر کیپ ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان ‌سیتی از مقاصد توریستی پرطرفدار در آفریقا محسوب می شوند که هرساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا این 3 شهر برای گذراندن تعطیلات سفر می کنند. اگر شما هم عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید؛ می ‌توانید با تور آفریقای جنوبی گلبرگ سیر به این کشور استثنایی سفر کنید و یکی از خاطره ‌انگیزترین تعطیلات زندگیتان را تجربه کنید.
 
تورهای آفریقای جنوبی
 
تورهای مسافرتی آفریقا توسط بسیاری از شرکت های مسافرتی و خدمات گردشگری به نقاط مختلف این قاره برگزار می شود، ولی محبوب ترین پکیج آفریقا به مقصد شهرهای کیپ تاوان، سان سیتی و ژوهانسبورگ در کشور آفریقای جنوبی است که هر سال میزبان میلیون ها توریست در فصل های مختلف سال می باشند. آفریقای جنوبی، پیشرفته ترین و شاید مهمترین کشور در قاره آفریقا است و در سال های اخیر افراد بسیاری از سراسر دنیا برای سپری کردن تعطیلات خود به این کشور سفر می کنند، جالب است بدانید اقتصاد رو به رشد و پویا، این کشور را تبدیل به مقصد امنی برای سرمایه گذاری خارجی و همچنین زندگی کرده و بسیاری از خارجی ها در صنایع مختلف آن سرمایه گذاری می کنند، شاید شما نیز با سفر به آفریقا نفر بعدی باشید که تصمیم به چنین کاری می گیرید، با سفر به آفریقا می توانید مدرنیته و تاریخ و سنت را همزمان و در یکجا مشاهده نمایید و از حیات وحش بی نظیر این قاره دیدن کنید و به ماجراجویی بپردازید.
 
تور آفریقای جنوبی
 
پکیج آفریقا به مدت 10 روز و با پرواز های با کیفیتی همچون قطر ایرلاین انجام می شود و هتل هایی که برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده از بین بهترین هتل ها برگزیده شده است و در طول سفر، مسافران می توانند از خدمات خوب و با کیفیت مجموعه مسافرتی گلبرگ سیر از جمله خدمات پکیج مسافرتی آفریقا می توان به اخذ ویزای آفریقای جنوبی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل به همراه صبحانه، تهیه ترانسفرهای شهری و بین شهری و ترانسفرهای فرودگاهی رایگان، بیمه مسافرتی، پرداخت ورودیه مکان های دیدنی، گشت های شهری به همراه ناهار، برخورداری از اتوبوس های توریستی مدرن جهت اجرای ترانسفرهای گروهی، راهنمای فارسی زبان مجرب و همچنین رزرو پرواز و هتل خارج از پکیج و... بهره مند شوید.
 

اطلاعات ضروری آفریقای جنوبی

  • واحد پول: راند (XOF)
  • زبان رسمی: آفریکانس، انگلیسی ، ۹ زبان آفریقایی
  • نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است.
  • کد کشور: +۲۷
  • شماره ‌های اضطراری:
  • پلیس: ۱۰۱۱۱
  • آمبولانس و آتش نشانی: ۱۰۱۷۷
  • اختلاف ساعت با تهران: یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است.
  • فرودگاه‌ های بین ‌المللی:
  • فرودگاه بین ‌المللی کیپ تاون، دوربان
  • فرودگاه بین ‌المللی کینگ شاکا، ژوهانسبورگ
  • فرودگاه بین ‌المللی اولیور تامبو
 
سفر با تورهای آفریقای جنوبی

 

شرایط اخذ ویزای توریستی آفریقای جنوبی

ویزای توریستی آفریقای جنوبی برای افرادی صادر می شود که قصدشان از سفر به کشور آفریقای جنوبی تفریحی و گردشگری می باشد. کشور آفریقای جنوبی برای مسافران ایرانی ویزای توریستی 14 روزه و یا یک ماهه صادر می کند که این ویزای توریستی یکبار ورود است و بعد از خروج مجدد اجازه ورود دوباره به خاک این کشور را ندارید و می بایستی برای ورود به این کشور مجدد درخواست اخذ ویزا نمایید. در ضمن چه ویزای 14 روزه و چه ویزای یک ماهه داشته باشید اگر حتی قبل از اتمام 14 روز و یا یک ماه از کشور خارج شوید و بخواهید مجدد برگردید باید نسبت به اخذ مجدد ویزا اقدامات لازم را انجام دهید.
 

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای توریستی آفریقای جنوبی

  • اصل و کپی گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • عکس 3*4 با زمینه سفید،کاملا از روبرو و بدوت داشتن روتوش .(عکس می بایست جدید باشد)
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • پرداخت تمامی هزینه های مربوط به اخذ ویزای توریستی کشور آفریقای جنوبی
  • گواهی اشتغال به کار
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به آفریقای جنوبی
  • رزرواسیون هتل در آفریقای جنوبی
  • تمکن مالی به میزان اعلامی سفارت کشور مربوطه با تایید و مهر بانک
  • چنانچه دارای گذرنامه قبلی می باشید آنها را نیز می بایست ارائه دهید
  • تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات شخصی که می بایستی به طور دقیق، صحیح و خوانا پر شود.

 

ویزای تورهای آفریقای جنوبی
 

پرطرفدارترین شهرهای توریستی آفریقای جنوبی

شهر کیپ ‌تاون

کیپ ‌تاون یکی از زیباترین و دومین شهر بزرگ در آفریقای ‌جنوبی می باشد که دارای طبیعتی بی ‌نظیر، سواحل استثنایی با خوک ‌های آبی و کوسه ‌های سفید است که این زیبایی ها توانسته این شهر ساحلی را به جذاب ‌ترین مقصد گردشگری در دنیا تبدیل نماید. خیابان‌ ها و ساختمان ‌های کیپ ‌تاون بسیار شیک و مدرن ساخته شده اند و اکثر افراد مرفه و ثروتمند آفریقای جنوبی در این شهر زندگی می ‌کنند. همچنین این شهر دارای طبیعت بکر و زیبایی است که محل رشد انواع گیاهان دارویی نیز می باشد که تنها در این شهر یافت می ‌شوند. زیبایی ‌های طبیعی و تاریخی باعث شده تا کاربران سایت تریپ ‌ادوایزر تور آفریقای جنوبی شهر کیپ‌تاون را به عنوان مقصد برتر گردشگری در سال 2014 میلادی انتخاب کنند. شهر کیپ ‌تاون از نظر زندگی، تمیزی و آب و هوایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا نشان پرچم آبی را به عنوان نماد ایمنی و پاکیزگی ساحل و هوای پاک دریافت کند. 
 
کیپ تاون
 

شهر ژوهانسبورگ

شهر ژوهانسبورگ بیشتر با معادن طلای بسیار عظیمش در دنیا شناخته می شود. این شهر پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی است و اینکه ژوهانسبورگ مملو از آسمان خراش‌ های بزرگ با مراکز خرید مدرن و تفریحات متنوعی است که باعث محبوبیت تور آفریقای جنوبی در بین گردشگران شده است. این شهر بزرگ و جوان با قدمت 120 ساله دریاچه یا ساحل ندارد اما پر از جاذبه‌ های متنوعی همچون موزه ‌های طلا، گالری ‌های هنری زیبا، کافه رستوران‌ های دنج و طبیعتی بسیار زیبا می ‌باشد. شهر ژوهانسبورگ با پیشرفت‌هایی که در طی سال‌های اخیر لقب اروپایی ‌ترین شهر قاره آفریقا را به خود اختصاص داده است که پیشنهاد میکنیم اصلا بازدید از این شهر زیبا را در تور آفریقای جنوبی از دست ندهید.
 
ژوهانسبورگ
 

شهر سان ‌سیتی

سفر به شهر سان‌ سیتی یکی از هیجان انگیز ترین و متفاوت ترین بخش سفر شما با تور آفریقای جنوبی خواهد شد؛ چرا که این شهر مجموعه‌ ای کامل از تمامی امکانات تفریحی از جمله گلف، تفریحات آبی و همچنین هیجان ‌انگیزترین تورهای حیات ‌وحش را تشکیل داده است. همچنین این شهر دارای هتل ‌های بسیار لوکس و مجهز است که بیشتر آنها در دل طبیعت ساخته شده‌ اند و معماری حیرت برانگیز حیات ‌وحش زیبای آفریقا را پیش روی شما گردشگران قرار می ‌دهد.
 
سان سیتی
 

قیمت تور آفریقای جنوبی بر چه اساسی تعیین می شود؟

عوامل گوناگونی بر نرخ تور آفریقای جنوبی تاثیر می ‌گذارند و قیمت‌ تورهای این مقصد را با توجه به فاکتورهای متعددی می ‌توان پیش بینی کرد. یکی از موارد مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن به آفریقای جنوبی سفر می ‌کنید. برای مثال هزینه سفر به آفریقای جنوبی در فصل‌ های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کمتر است، کاهش می ‌یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال‌ های مهم، قیمت‌ تورهای آفریقای جنوبی بیش‌ تر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن‌ ها بازدید می ‌کنید هم روی قیمت ‌ها موثر است و نیز معمولا تورهای ترکیبی آفریقای جنوبی خیلی گران‌ تر برای شما تمام می شود.
 
قیمت تورهای آفریقای جنوبی
 
در ادامه قیمت تورهای مسافرتی آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی همچون اخذ ویزای توریستی، رزرو هتل‌ های همراه با وعده‌ های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می ‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و… بستگی دارد و شما مسافران عزیز این امکان را دارید برای داشتن سفری ارزان قیمت به این کشور تورهای لحظه آخری آفریقای جنوبی یا آفر تور آفریقای جنوبی را از وب سایت گلبرگ سیر خریداری نمایید. با توجه به همه این موارد گفته شده، از بابت هزینه سفر به آفریقای جنوبی نگرانی نداشته باشید! زیرا ما در آژانس گلبرگ سیر سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای متنوع این مقصد بصورت ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور آفریقای جنوبی استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای به یادماندنی از این سرزمین خود برگردید.
 
نرخ تورهای آفریقای جنوبی
 

تورهای ارزان و لحظه آخری آفریقای جنوبی

شما عزیزان برای خرید تور های ارزان و لحظه آخری آفریقای جنوبی چند انتخاب پیش رو خواهید داشت! اول اینکه می ‌توانید تورهای لحظه آخری آفریقای جنوبی را تهیه نمایید، چون معمولا وقتی تورهای آفریقای جنوبی از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی ‌رسند و آفرهای هیجان انگیزی روی این تورها ارائه می شود و تورهای لحظه آخری آفریقای جنوبی از جمله تورهای ارزان این کشور بشمار می روند. انتخاب دوم شما این است که برای خرید تور ارزان قیمت انتخاب هتل های ارزان و پروازهای ارزان آفریقای جنوبی است. هتل های 3 ستاره و هتل های 2 ستاره آفریقای جنوبی از جمله هتل های ارزان قیمت بشمار می روند. همچنین پروازهای چارتری آفریقای جنوبی هم در مقایسه با پروازهای دیگر خیلی ارزانتر برای شما تمام می‌ شوند. 
 
تورهای آفریقای جنوبی ارزان
 
بنابراین برای خرید تور های ارزان باید پروازهای چارتری آفریقای جنوبی که بسیار هم ارزان می شوند را با هتل های ارزان آفریقای جنوبی رزرو نمایید. انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان این است که در فصل های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید. برای خرید آفر تور آفریقای جنوبی باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای آفریقای جنوبی نیست اقدام به سفر نمایید؛ در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازها و هتل های آفریقای جنوبی تقریبا خلوت می شود و به همین دلیل می ‌توانید تورهای ارزان این مقصد را براحتی خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان آفریقای جنوبی این است که تور مورد نظرتان به این مقصد را از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر خریداری کنید؛ شما با خرید از این مجموعه مسافرتی در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن سفر می کنید و همچنین می توانید از تماشای چنین جاذبه هایی که در طول سفرتان کلی لذت ببرید.
 

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

با توجه به قرار گرفتن آفریقا در نیمکره جنوبی فصل‌ های این کشور متفاوت با ایران می ‌باشد و نیز بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی فصل ‌های بهار و تابستان است که با فصل ‌های پاییز و زمستان در ایران همزمان هستند. البته نرخ تورهای آفریقای جنوبی نیز در این فصول افزایش چمشمگیری پیدا می ‌کند و برای گردشگرانی که ترجیح می دهند اقتصادی ‌تر به آفریقا سفر کنند فصل پاییز مناسب ‎ترین گزینه می ‌باشد.

 

سفر با تورهای آفریقای جنوبی

 

راهنمای رزرو تورهای آفریقای جنوبی

خرید تور آفریقای جنوبی بهترین روش برای سفر به شهرهای توریستی آفریقای جنوبی است. با خرید آنلاین تور آفریقای جنوبی می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در آخر نیز خدمات مورد نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و... را نیز برای سفرتان رزرو کنید. برای خرید آنلاین تور مسافرتی آفریقای جنوبی وارد سایت شوید، مبدا سفر را مشخص کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید.

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما می توانید تور آفریقای جنوبی ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید. در این بخش تورهای آفریقای جنوبی از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر کدام از گزینه ها را با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی نیز مقایسه و مشاهده نمایید. همچنین فیلترهایی نظیر تعداد ستاره های هتل، امتیاز مسافران، نوع مکان اقامتی (هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان)، هتل های زنجیره ای، قیمت و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور آفریقای جنوبی را برای سفر خود آنلاین بخرید.

سایر تورها

نظرات


امتیاز 4.8 از 5 | از بین 12 امتیاز دهنده به تور آفریقای جنوبی


علي اسلامي reply date 1401/08/11

عالي بود .